Pare pytań dotyczących nagrywarki........

Autor: Bartek K. (Kot_at_bartek99.prv.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 21:02:30 MET DST

Witam wszystkich
Mam parę pytań dotyczących nagrywarki Philipsa CDD 3610:
1. Czy może ona nagrywać overburning?
2. Czy ta nagrywarka obsługuje RAW i jaki jest najlepszy program do tej nagr
ywarki?
3. Czy można tą nagrywarką nagrywać płyty 80 min?
4. Czy możne zaaktualizować Bios tej nagrywarki? Jeśli tak to jak? Jak spraw
dzić jaką wersję biosu ma moja nagywarka?
5. Czy może jest na jakiejś stronie opis jak nagrywać płyt w programie NERO?

Odpowiedzi na te pytania bedą milej widziane na priv_a.
Ale jak nie będą na priv_a trudno.
Dziekuję wszystkim którzy odpowiedzą na mój post.
Pozdrawiam
Bartek
E-mail: bartekk_at_bartek999.prv.pl
WWW: http://www.kki.net.pl/~bartek99