Odp: NetMeeting

Autor: Mirek. (miruk_at_wb.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 08:23:10 MET DST

Użytkownik Krakus <jangol_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cPYH4.51015$a01.1101536_at_news.tpnet.pl...
> [...]
> wolnym polaczeniu i slabym modemie opoznienia jakie wystepuja czasami
> dyskwalifikuja ten sposob porozumiewania. Ja probowalem z ciekawosci
takiej
> rozmowy. Zauwaz ze wiekszosc chce komunikacji pisemnej a nie normalnej
> rozmowy, poniewaz jak sadze wyszloby na jaw ze nie sa tymi za ktorych sie
> podaja. N.p dziewczyny okazuja sie chlopakami a nieraz niestety pedziami.
> Zreszta poczytaj tematy na jakie chca rozmawiac a wszystko stanie sie
jasne.
> Z tego tez powodu olalem caly NetMeeting.
Bardzo ciekawe co piszesz.Ja też chciałem z samej ciekawości skorzystać z
tego programu.Myślę, że błąd tkwi w sposobie wybrania połączenia dźwiękowego
lub pisania.Korzystam z NetMeeting który jest w Win.98, jest tam tylko opcja
"rozmowa", ale nie pisze czy jest to także voice.Być może nie wiem jak to
wybrać z programu.W pomocy nic na ten temat nie ma. Udaje mi się połączyć z
rozmówcą tak jak i oni ze mną, ale po chwili rozłączają się, bo nie ma
dialogu.Raz udało mi się połączyć w formie pisemnej.
Mirek.