Re: NetMeeting

Autor: Krakus (jangol_at_poczta.fm)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 12:19:52 MET DST

>Posiadam kartę Sound Blaster 16 i jest ustawiona na fullduplex.
Zakladam ze prawidlowo poustawiales glosnosci mikrofonu i glosnikow, to po
polaczeniu z serwerem NetMeetingu (ja korzystam z polskiego uls.tpnet.pl)
wybierasz osobe z ktora chcesz rozmawiac i po nawiazaniu polaczenia
przechodzicie z trybu pisania na voice. Ta druga osoba też musi miec takie
mozliwosci. Mnie tak udawalo sie bez specjalnego problemu, natomiast przy
wolnym polaczeniu i slabym modemie opoznienia jakie wystepuja czasami
dyskwalifikuja ten sposob porozumiewania. Ja probowalem z ciekawosci takiej
rozmowy. Zauwaz ze wiekszosc chce komunikacji pisemnej a nie normalnej
rozmowy, poniewaz jak sadze wyszloby na jaw ze nie sa tymi za ktorych sie
podaja. N.p dziewczyny okazuja sie chlopakami a nieraz niestety pedziami.
Zreszta poczytaj tematy na jakie chca rozmawiac a wszystko stanie sie jasne.
Z tego tez powodu olalem caly NetMeeting.
= Janusz =
= jangol_at_poczta.fm =
= jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl =
= jangol_at_box43.gnet.pl =