Re: zakupy u YanosiCa

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 04:43:19 MET DST

Użytkownik "Wiktor Dzierzecki - YanosiC" <dzierzecki_at_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:ktRH4.50482$a01.1091768_at_news.tpnet.pl...
[..]
: ale z opiniami można już polemizować :)) Każdy kupujący powinien sam
: rozpatrzyć obie możliwości i ocenic co mu się bardziej opłaca.
dokladnie tak uwazam, dlatego wskazalem Marcinowi takze oferte
komputronika. Wybor juz nalezy do niego.
[...]

: 3. No i to co oczywiste: nie każdy mieszka niedaleko siedziby
: dystrybutora... ot pech :)
Taaa...roznie bywa, ale przypomne, ze adres Marcina wskazywal na
Poznan, stad moj post o komputroniku. Zas jesli o mnie chodzi to
zakupy bede robil u Ciebie, bo.....do Poznania mam ciut daleko = nie
mam sensu jechac po cos co moze do mnie przyjechac z Twojego sklepu
:-).

:
: > : graficznie?????????
: > dokladnie tak. Identyczna kolorystyka, a uklad pozycji prawie
toczka w
: > toczke :-) procz kilku przesuniec.

: kolorystyka - owszem, układ pozycji - też. No ale tych atrybutów
akurat
: nie ma sensu zmieniać, a nawet byloby to niewskazane lub zbyt
: pracochłonne. Natomiast sklep jest już zupełnie inny.
nie zaprzeczam
[..]
: A będzie jeszcze bardziej inny bo w javaskripcie :)
super

: i dzięki za uwagi, tego zawsze za mało :)
po to jest lista dyskusyjna, zebysmy mogli wymienic sie swoimi
zdaniami.
zycze wysokich obrotow i usatysfakcjonowanych, stalych klientow

--
pzdrw
Abram:   abram_at_go2.pl   abram_at_poczta.fm