Odp: zakupy u YanosiCa

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 03:58:40 MET DST

Użytkownik Abram <abram_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8cokod$fkq$2_at_druid.ceti.com.pl...

> [...]
> DIMM 64 MB SDRAM PC-133 u Ciebie - 266 zl, komputronik - 269 zl,
> procek *Intel Pentium III 533 MHz BOX u Ciebie - 1093 zl ,
> komputronik - 1179 zl,
> mobo *Abit BE6 ver 2.0 Intel BX UDMA/66 u Ciebie 616 zl, komputronik -
> 669 zl,
> dysk IBM DeskStar GP DPTA353750 37.5 GB u Ciebie 1524 zl,
> komputronik - 1599 zl
> grafika GeForce 256 Elsa Erazor X2 + tv-out u Ciebie 1350 zl,
> komputronik - 1469
> wyzszy przedzial cenowy - mobo Asus P3C-S Intel 820 ATA/66 + Adaptec

no cuż, z faktami nie będę polemizował.

> SCSI u Ciebie 2267, komputronik - 2499. Przy cenach jednostkowych
> powyzej 1700 zl Twoja oferta jest atrakcyjniejsza. Ale mieszkajac w
> Poznaniu lub okolicy (tak jak sadzac po adresie Marcina) poszedlbym do
> komputronika zamiast placic za przesylke. Przy kupnie wielu czesci =
> przy skladaniu nowego kompa - tak pisze Marcin, taka oplata moglaby
> byc znaczaca i roznica cenowa by sie rozmyla. Wiec zamiast czekac na
> przesylke i dumac nad ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu,
> mieszkajac w Poznaniu poszedlbym do komputronika.

ale z opiniami można już polemizować :)) Każdy kupujący powinien sam
rozpatrzyć obie możliwości i ocenic co mu się bardziej opłaca.
1. Osobiście uważam że liczba 1700zł którą podałeś jest zawyżona.
2. Koszty przesylki wcale nie są takie duże, nawet jak przedmiotem
sprzedaży jest kompletny zestaw.
3. No i to co oczywiste: nie każdy mieszka niedaleko siedziby
dystrybutora... ot pech :)

> : graficznie?????????
> dokladnie tak. Identyczna kolorystyka, a uklad pozycji prawie toczka w
> toczke :-) procz kilku przesuniec.

kolorystyka - owszem, układ pozycji - też. No ale tych atrybutów akurat
nie ma sensu zmieniać, a nawet byloby to niewskazane lub zbyt
pracochłonne. Natomiast sklep jest już zupełnie inny. A będzie jeszcze
bardziej inny bo w javaskripcie :)

> : ludzie, trzymajcie mnie ;)))
> trzymaj sie :-)

thnx :) u2

i dzięki za uwagi, tego zawsze za mało :)

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: