Re: Harmonogram zadan

Autor: Sebastian (sanchon_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 22:30:58 MET DST

...ale nie wykasuje to harmonogramu jako tako... - co prawda bedzie siedzial
cicho, nie bedzie nic robil, ale miejsce na Tray'u i w pamieci bedzie
zajmowal. Poza tym za kazdym razem bedzie sie ladowal podczas autostartu
ogolnie spowalniajac system. Ja osobiscie wylaczylem prawie wszystkie
"smieci" z autostartu (w msconfig, ktory wyswietla takze wpisy rejestrowe
nie pojawiajace sie w menu autostart). Zostawiajac tylko LoadPowerProfile
mamy pewnosc o szybkim starcie windy, a czasami (w zaleznosci od tego
jakiego gada usuwamy) zwiekszy sie wydajnosc jak i sama stabilnosc windy.
Co za duzo to nie zdrowo - sam windows jest juz na tyle "rozklekotany", ze
nie ma sensu obciazac go dodatkowymi "pierdolami", a cos takiego jak
harmonogram zadan jest stworzony chyba tylko dla wielkich zapominalskich,
ktorzy nie wiedza, ze od czasu do czasu nalezy zrobic defrag itp.

Pozdrawiam.

Użytkownik "Wiktor Dzierzecki - YanosiC" <dzierzecki_at_poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:fk0I4.51579$a01.1112079_at_news.tpnet.pl...