Odp: Mówię do ciebie!

Autor: marek s (mark1_at_polbox.com)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 22:19:47 MET DST

zaraz po polaczeniu
u mnie kompy dogaduja sie ok. 45 sek i za to place.
wiem to napewno bo mam licznik i podlaczona teletakse(moj licznik nabija
impulsy jednoczesnie z licznikiem w centrali)

marek

Użytkownik Pawel Pokutycki <ppo_at_gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:SO2I4.51997$a01.1118826_at_news.tpnet.pl...