Re: "Spirit" jako aut. sekretarka

Autor: Hans (piotrhns_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 21:05:55 MET DST

Tina Liza napisał(a) w wiadomości: <38ed01b4_at_news.vogel.pl>...

> Ja chcialem wykorzystac "spirita" do faxa. I tu moze Wy mi cos
>podpowiecie:
>Normalnym, zwyklym faxem dzwonie do odbiorcy i jesli on podniesie
sluchawke,
>to prosze o sygnal faxa (bo nie wszyscy maja fax ustawiony na automat) i
>wysylam co tam chce.
>W "spiricie" moge wyslac tylko jesli fax odbiorcy wlaczy sie automatycznie.
>Jesli odbiorca podniesie sluchawke, ta ja go slysze, a on mnie nie, i nie
>moge wtedy wyslac nic.

Tak przeoczyłeś. To ty musisz ustawić swój fax (czyli ten spirit) aby po
odebraniu z tamtej strony rozpoczął negocjację modemów. Jeżeli z tamtej
strony nawet facet(ka) podniesie słuchawkę, to usłyszy w niej
charakterystyczne piski "faxowe" i jeżeli jest osobnikiem kumatym przyciśnie
w swoim faxie przycisk start czyli nastąpi negocjacja, a następnie
przesłanie faxu i już po problemie.

pozdrawiam Hans