Re: "Spirit" jako aut. sekretarka

Autor: Tina Liza (tiopa_at_polbox.com)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 23:21:37 MET DST

Użytkownik ---===DCS===--- <dcs_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8b600j$3ao$1_at_info.nask.pl...
> mi to samo sie dzieje :(( napisalem do suportu faxtalka i gosc powiedzial
ze
> mam sprobowac reinstalowac program ale nie mialem czasu

Czesc !
   Proponuje zrobic wg rady kolegi j/w. Ja zrobilem tak, bo mi sie wieszalo,
i pomoglo.
Ja tego dziadostwa nie uzywam jako sekretarki, bo mam inne urzadzenie, wiec
nie wiem czy to u mnie dziala, czy nie. Pewnie bym i chcial skorzystac z
tego, ale odstrasza mnie tragiczna dokumentacja (jesli tak to "pomieszanie"
mozna nazwac).

  Ja chcialem wykorzystac "spirita" do faxa. I tu moze Wy mi cos
podpowiecie:
Normalnym, zwyklym faxem dzwonie do odbiorcy i jesli on podniesie sluchawke,
to prosze o sygnal faxa (bo nie wszyscy maja fax ustawiony na automat) i
wysylam co tam chce.
W "spiricie" moge wyslac tylko jesli fax odbiorcy wlaczy sie automatycznie.
Jesli odbiorca podniesie sluchawke, ta ja go slysze, a on mnie nie, i nie
moge wtedy wyslac nic.
Mysle, ze takie rozwiazanie jest chore, a moze ja cos przeoczylem?

Pozdrawiam
                   Tiopa