Re: Ręczne zaznaczanie bad-sectorów na HDD w FAT32

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 02:50:55 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 08 Apr 2000 18:07:08 GMT
is the real date, Dariusz Kajka <dkajka_at_friko3.onet.pl> has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>poszukuję oprogramowania pozwalającego na ręczne zaznaczenie badblocków
>na twardzielu (WDC 3,1 GB, uszkodzony
>680 cylinder w notacji CHS). Scandisk i format się zawieszają.
>Poradziłem sobie z tym problemem nieco okrężną drogo, tak dobierając
>rozmiary partycji, że uszkodzone klastry znajdują się na b.małej
>partycji, która nie chce się sformatować, czego ja potrzebuje.

I to jest najlepsze jednak rozwiazanie... tylko zaloz moze na tych
badach nie partycje FAT, a np. NTFS - wtedy nie bedzie ona widoczna
pod Win95/98.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.