Ręczne zaznaczanie bad-sectorów

Autor: Dariusz Kajka (dkajka_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 20:07:08 MET DST

Witam,

poszukuję oprogramowania pozwalającego na ręczne zaznaczenie badblocków
na twardzielu (WDC 3,1 GB, uszkodzony
680 cylinder w notacji CHS). Scandisk i format się zawieszają.
Poradziłem sobie z tym problemem nieco okrężną drogo, tak dobierając
rozmiary partycji, że uszkodzone klastry znajdują się na b.małej
partycji, która nie chce się sformatować, czego ja potrzebuje.

Z góry dzięki

fut: poster -nie czytam listy

--
Pozdr.