Odp: Pentium czy AMD

Autor: Scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 09:19:51 MET DST

> a tak w ogole to bardzo sie ciesze ze po dlugim okresie panowania Intela
> ktos skutecznie probuje mu dokopac, przynajmniej wszystko szybciej tanieje
> szybciej mozna sie spodziewac lepszego sprzetu a jezeli AMD bedzie
bardziej
> troszczyc sie o jakosc (na razie ich glownym mottem jest wyprzedzic Intela
> wypuszczaniu kolejnych coraz szybszych prockow) i bedzie wiecej solidnych
> podstawek pod nie, to moze i ja przesiade sie na AMD ;)
>

> pozdro
> kristof
> kris12_at_poczta.wp.pl

A co masz do zarzucenia K7 ? Irongate moze nie posiada AGP X4 i pracuje na
100Mhz fsb, ale ma jedna zalete: "Jest piekielnie stabilny"(nie sa to moje,
tylko takie okreslenie przeczytalem na conajmniej trzech stronach
hardwareowych testujacych K7 + Irongate). A KX133 tez nikt jeszcze nie
krytykowal, i nie ma z min wiekszych problemow.