Re: Pentium czy AMD

Autor: kristof (kris12_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 14:22:29 MET DST

Airwolf wrote in message <8ckhsb$fgd$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>To nie zależy _jedynie_ od procesora!!!
tez tak uwazam procesor to tylko kawalek PCta
>Dla mnie po prostu idiotyzmem są rzeczy które niektórzy wypisują
>np. "jak będziesz mieć AMD to ci się będzie wieszać a jak
>będziesz miał intela to będzie super stabilnie" - to nie ma
>żadnych podstaw w praktyce - żadnego odbicia w rzeczywistości.
jak slusznie zauwazyles oba procesory maja bledy wiec przy obu sa zwisy, i
trudno jest stwierdzic czy AMD jest bardziej na nie podatny gdyz jak
ustalilismy wyzej czesto zwisy powoduja inne badziwia

>No i?

sprawdz ile kosztowal solaris to bedziesz wiedzial, a jak zaczeli myslec o
uszczknieciu czegos z rynku to i solaris stanial i staroffice jest za darmo
>--
>- - Tomasz Sopyło - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>airwolf_at_astercity.net airwolf_at_skrzydla.com
>http://www.skrzydla.com http://latajace.skrzydla.com
>- - UIN#: 2303703 - - - - - - - IRC: #lotnictwo - - -
>--

a tak w ogole to bardzo sie ciesze ze po dlugim okresie panowania Intela
ktos skutecznie probuje mu dokopac, przynajmniej wszystko szybciej tanieje i
szybciej mozna sie spodziewac lepszego sprzetu a jezeli AMD bedzie bardziej
troszczyc sie o jakosc (na razie ich glownym mottem jest wyprzedzic Intela w
wypuszczaniu kolejnych coraz szybszych prockow) i bedzie wiecej solidnych
podstawek pod nie, to moze i ja przesiade sie na AMD ;)

pozdro
kristof
kris12_at_poczta.wp.pl