Odp: Celeron 500 i co do tego

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 01:02:14 MET DST

Użytkownik Filip Pankau <Filip.Pankau_at_domdata.depfa-it.com> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8cknu5$qk7$1_at_wwwproxy.rz.bauboden.com...
> Czesc !!!
>
> nosze sie z zamiarem kupienia nowej plyty, procka i pamieci.
> moj wybor padl na Celerona 500MHz.
> w zwiazku z tym pytania:
> 1. czy sie roznia wersje procesora BOX, BULK, OEM ?

box - pudelko, wentylator, 3 lata gwarancji
oem - goly, sprzedawany na zasadach OEM (znanych skądinąnd)
bulk - goly, sprzedawany na zasadach ogolnych.

> 2. zdaje sie ze wszystkie Celerony maja format nozek PPGA. czy sa tez
wersje
> z innymi (Slot-1) ?

najwiekszy Celeron slot1 to był C366 - AFAIK.

> 3. Czy kupic plyte glowna z gniazdkiem PPGA, czy ze Slotem-1 a do tego
> przejsciowke na PPGA?

slot1+przejściówka

> 4. Jaka plyte glowna polecacie? interesuja mnie NIE TYLKO te
najtansze, no i
> zadne z zintegrowana grafika.
> najlepiej zeby miala conajmniej 2xISA, i 4xPCI. czy AGP4x jest
> powszechnie stosowane w wiekszosci plyt?
> zalezy mi tez na UDMA/66... aha, i wolalbym plyte na BXie ...

o AGP 4x zapomij lepiej:
Abit BF6 515zł
Microstar BX Master (UDMA66) 527zł

> aha... i jeszcze
> czy takiego 500MHz mozna i na ile mozna podkrecic.
> i czy nie bedzie problemow z dyskami / DVD / nagrywajka ?

na grupie chip.hardware jast pacjent ktory twierdzi ze podkręcił
stabilnie C500_at_620 ale wg mnie absolutne to s-f.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: