Odp: "awaryjne" firmy

Autor: Kowalski (dragon991_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 21:54:34 MET DST

Użytkownik Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:slrn8erosa.am.jp_at_darkwood.nowhere...
> Zastanawiam się, czy są firmy, których produkty mają zerową,
lub znikomą
> awaryjność. Czy jeżeli kupię np. płytę Asusa to mam 99%
pewności, że
> będzie dobrze działać? Spotkałem się z uszkodzoną (komputer
działał,
> ale zrzucał sig11) od początku płytą firmy Atrend. A wy ? Czy
możecie
> napisać jakie płyty (lub inne produkty) były w jakiś sposób
uszkodzone
> już przy zakupie, jakie po kilku miesiącach/latach, a jakie
przez kilka
> lat działają dobrze u was ?

Prawde mówiąc to nie ma takich płyt. Wszystko zależy od wielu
czynników.
Najważniejsze jaka firma ją produkuje. Polecam Asusa, Chaintecha,
Abita, A-Opena.
A-Trenda nie polecam
Są modele tych firm udane bardzie i mniej.
Bardzo ważne gdzie kupujesz tą płytę. W dobrach firmach jest
drożej ale często gwarantuje to
iż płyta pochodzi z dobrego żródła a dobre żródło gwarantuje że
była transportowana dobrych warunkach.
Wiele bowiem awari płyt pochodzi z powodu niewłaściwego
obchodzenia się ze sprzętem w czasie transportu
i montażu.
Pozdrawiam