"awaryjne" firmy

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 15:36:41 MET DST

  Zastanawiam się, czy są firmy, których produkty mają zerową, lub znikomą
awaryjność. Czy jeżeli kupię np. płytę Asusa to mam 99% pewności, że
będzie dobrze działać? Spotkałem się z uszkodzoną (komputer działał,
ale zrzucał sig11) od początku płytą firmy Atrend. A wy ? Czy możecie
napisać jakie płyty (lub inne produkty) były w jakiś sposób uszkodzone
już przy zakupie, jakie po kilku miesiącach/latach, a jakie przez kilka
lat działają dobrze u was ?