SBLIVE player 1024 potrzebna pomoc

Autor: Toplibero (toplibero_at_toplibero.com.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 20:13:48 MET DST

Hej

Czy sterowniki LiveWare 3.0 pasuja do Playera 1024 bo kupilem okazyjnie
taka
karte ale bez oryginalnej plyty CD. Probowalem zainstalowac stery LiveWare
3.0 (ok. 30 MB)
ale caly czas w Menadzerze Urzadzen mam wykrzyknik i karta nie dziala.

Czy ktos kto ma taka karte moglby mi odpowiedziec na to pytanie lub wskazac
strone
z ktorej mozna by sciagnac dedykowane stery albo wyslac mi na maila sam
Audio driver.

toplibero_at_toplibero.com.pl