Re: Celeron 500 i co do tego

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 16:25:36 MET DST

cze
box ma 3 letnia gwarancje i wentylator oryginalny oem nie am
sa tylko juz ppga, ja osobiscie mam 466ppga i plyte tylko na ppga -abit bm6 na
bx'ie
wydajnosc stabilnosc bardzo dobra jest
rozwiazanie na ppga jest o wiele tansze i nie gorsze od slot1
np. plyta abit zm6/bm6 (na chipsecie ZX/BX) ma identycznie taka sama wydajnosc
jak abit beII przy cenie o 200zl mniejszej
i oszczedasz 30zl na przejsciowce, na abicie masz 2ISA/5PCI/1AGP
podkrecic mozesz, z dyskiem i dvd raczej nie bedzie, z nagrywarkami scsi 90% ze
tak (kumpel spalil 20plyt zanim sie kapnal;>)