Jak nagrywac Cd w Nero z dlugimi nazwami plikow?

Autor: KiEjtAn (elektroniczna_at_poczta.fm)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 10:27:34 MET DST

Witam. Od niedawna mam nagryware i mam problem. Otoz chce
zarchiwizowac sobie moja kolekcje MP3, z ktorych wiekszosc ma dlugie
nazwy. Gdy wypalam je na plytke programem NERO , obcina mi on nazwy. I
tak np. zamiasst katalogu :

Club Rotation Presented By Love Parade 1998

tworzy mi

Club Rotation Presented By Lov

tak samo z plikam,ktore obcina mi do 31 znakow (a potrzebuje duzo
wiecej)

Prosze o rade jakich ustawien uzywac :

File / Directorynames lenght : IOS LEVEL 1 czy ISO LEVEL 2
Character set : ISO 9660 , ASCII czy DOS
Format : MODE1 czy MODE 2 /XA

Co to jest Joliet i czy go uzywac?
Czy znznaczyc jakies RELAX ISO RESTRICTIONS?

Z gory dzieki za odpowiedz.

elektroniczna_at_poczta.fm