Re: ASUS p3c2000 problem - podwojny beep przystarcie systemu

Autor: BINAR SC (biuro_at_binar.com.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 10:29:19 MET DST

Waldek Suszynski napisał(a) w wiadomości: <38ED9248.D8F5DFBB_at_polbox.com>...
>Witj. U mnie podwojny beep oznacza ze karta grafiki nie poszla tak jak
nalezy (
>w dosie jest B&W- pozatm wszystko dobrze). Jak slysze cos takiego to reset
i juz
>startuje OK. Nie mam sily z tym walczyc i dalem sobie spokoj.
>Pzdr. Waldek

U mnie przy pierwszej plycie tez czasami karta byla B&W, przy drugiej
przynajmniej na razie zawsze jest kolor.
Ale podwojny beep jest niezaleznie od tego zawsze.
U ciebie jak rozumiem tylko gdy karta byla B&W - czy tak?

Pawel Wozniak