Re: Najnowszy Pentium III 1 GHz

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 01:29:39 MET DST

On Wed, 05 Apr 2000 12:34:05 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,
>
>Nie wiadomo również, dlaczego ty miałeś problemy i czy to nie
>ty jesteś wyjątkiem :)

Wiadomo :)) Za duzo sprzetu sprawdzam i zbyt wiele razy to widzialem
zeby miec watpliwosci

>Nie powiesz mi, że chcesz stawiać tę stację na Win98? Bo nieza-
>leżnie od wybranego systemu innego od w9x będziesz ograniczony
>w wyborze sprzętu do sprzętu obsługiwanego odpowiednio na danej
>platformie programowej. I kompatybilność sprzętowa będzie IMHO
>znacznie mniejszym ograniczeniem.

Biorac pod uwage jedyna sensowna z punktu widzenia zastosowan
platforme (czytaj NT/W2k) ograniczony jestem wlasnie kompatybilnoscia
sprzetowa (wynikajaca m.in ze sterownikow VIA)

Pozdrowienia

Vindex