Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 01:29:35 MET DST

On Thu, 6 Apr 2000 12:52:23 +0200, "Filozoofil" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
wrote:

>1. Twoja ironia w glosie bardzo ciekawie brzmi w powiazaniu
>z wiedza, z jakiego filmu pochodzi to zdanie.

Swojego czasu ten film i haslo byly tak rozreklamowane ze musialbym
chyba zyc na bezludnej wyspie zeby tego nie poznac :)) Poza tym
musialem ogladnac ze dwa odcinki zeby wiedziec ze badziewie :)

>2. Od czasu do czasu ogladam -- w innym wypadku w ogole
>nie mialbym o czym z kolesiami z podworka rozmawiac.
>(mam nadzieje, ze tego nie czytaja :)

To nie lepiej zmienic kolesi? :))

>I odlecial? ;)

Nope - sufit mu przeszkodzil :)) Okien z powodow oczywistych nie ma
:))

>Ze swietym oburzeniem w glosie: JA?!

Ty :))

>Jasne. Jego zyczenie jest dla mnie rozkazem. ;)

Jasssssssne :))

>ZBf

Pozdrowienia

Vindex