Re: Jaki twardy dysk jest lepszy?

Autor: Mirosław Gajda (mgajda_at_satkabel.com.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 22:08:11 MET DST

TheMark wrote:

> No wlasnie... jedni mowia, ze ten lepszy, inni, ze tamten...
> Ujmijmy to tak: ktore maja tendencje do padania szybciej, ktore generalnie
> zyja dluzej? Do tej pory zdawalo mi sie, ze jednak Seagate'y...?

Widzisz bracie, grupy dyskusyjne maja to do siebie, ze zamiast
jednoznacznej odpowiedzi otrzymujesz serie sprzecznych opinii.
Ja zawsze kupowalem dyski Seagate (do domu, do firmy, EIDE, SCSI...)
i nie mialem jeszcze ani jednego bad sectora czy innego problemu.
Ale co z tego, skoro niektorzy zaliczaja pady tych dyskow raz na tydzien.

Ja bym postawil sprawe inaczej. Albo masz w zyciu pecha - wtedy kazdy
dysk ci padnie po jakims czasie, albo jestes szczesciarzem i co bys
nie kupil, to bedzie chodzic lata (bo trafisz na dobry egzemplarz)

M.G.