Re: najmniejszy trackball

Autor: PeterPan (peterpan_at_yoyo.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 16:37:21 MET DST

| Poszukuje jak najmniejszego trackballa (jak najmniejsza szerokosc i
dlugosc)
| , tak aby dal sie przykleic na bocznym kawalku malej klawiatury (bez
klawiat
| ury numerycznej), zeby razem stanowily calosc. Prosze napiszcie jesli cos
ta
| kiego widzieliscie.

Nie wiem jak jest obecnie ale jakis rok temu cos takiego (okolo 3*4cm) robil
Logitech. Ten trackball mial kolor czarny i byl produkowany z mysla o
notebookach ale pasowal do kazdego blaszaka. Sam mialem na niego chrapke ale
byl dosc drogi (ponad 100PLN).

| Jesli znacie tez jakas mala klawiature z wbudowanym trac
| kaballem lub touchpadem (z prawej strony, tak samo przyciski) to
napiszcie.

Malej klawiaturki z trackballem nie znam. Widzialem normalne z trackballem,
touchpadem zamiast kursorow. Mozna bylo cos takiego kupic na grzybie i w
jakiejsc firmie ale obecnie nie pamietam co to za firma.

| Dzieki.

Na zdrowie

P.