Odp: Slychac myszke w glosniach ...

Autor: Dariusz Bartylak (db_at_scooter.com.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 16:46:18 MET DST

Użytkownik Action <serwis_at_action.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ci1se$rni$1_at_druid.ceti.com.pl...
> Jest szansa że upgrade BIOS-u coś zmieni. Ewentualnie patrz niżej. ;))

No i oczywiście instalacja windows od nowa (z usunięciem partycji
koniecznie).
Nie wiem czy słyszycie sarkazm w moim głosie
Do ... z takimi radami.

Mnie się tak zdażyło gdy skonstruowałem sobie końsówkę mocy do k.muzycznej
którą wrzuciłem do obudowy.
W miarę pomogło ekranowanie (choć nie będę doradzał ekranownia karty) ale i
tak skrzeczało szczególni gdy wyciszyłem kartę. Po prostu IO zakłucała
wzmacniacz nie kartę. Może faktycznie pomoźe przełożenie karty do innego
slotu (dalej od IO).

Darek Bartylak