Re: Slychac myszke w glosniach ...

Autor: Marcin Szmidt (marcin_at_elite.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 14:57:45 MET DST

Radek napisał(a):

> Witam,
>
> Jeszcze jeden problem, bardzo denerwujacy. Przy glosniejszym
> ustawieniu dzwieku mozna uslyszec "skwierczenie" podczas
> poruszania myszka. Jak sie tego denerwujacego efektu pozbyc ?
> Mam Sound Blaster 128 PCI i mysze na PS2 A4Tech.
>
> Prosze o odpowiedzi rowniez na priv. Dziekuje i pozdrawiam,
> Radek

Musisz wyczyscic ekran. Kurosr poruszajac sie po zanieczyszczonej
powierzchni mokze wydawac dziwne odglosy, przypominajace skwierczenie
oleju na patelni.

Musisz tez uwazac na wieksze zabrudzenia, bo moga skrzywic lub nawet
zlamac kursor myszki. Lepkie zanieczyszczenia moga spowodowac
zawieszenie sie myszki i nie bedziesz mogl przesunac kursora ;)))))

Pozdrawiam,

P.S. A tak na powaznie to nie wiem co moze byc przyczyna. Moze dzielenie
przerwania, albo inne licho.