WinZip Self-Extractor - BLAD !!!

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 14:51:02 MET DST

    Czesc!!!

    Od dluzszego czasu, z niewiadomych przeze mnie powodów, występuje po
pewnym czasie od momentu instalacji W'98 taki oto komunikat, który
towarzyszy plikom samorozpakowującym się (EXE) typu ZIP:

    "WinZip Self-Extractor header corrupt. Possible cause: bad disk or file
transfer error"

    Jesli chodzi o "bad disk" to pewną zgodność z tym haslem odkryłem.
Mianowicie, gdy uruchamiam ów plik z CD-ROM-u, problemu nie ma. Natomiast,
gdy przegram ten sam plik na HD, obojętnie na którą partycję, kłopot się
pojawia.
    Czy potrafi mi ktoś wytłumaczyć to zjawisko? O co tu chodzi? Problem nie
istnieje zawsze, tylko po pewnym czasie...

Andre
(0 501-417-515) UIN: 62-32-701