Odp: abit be6II i obudowa

Autor: Thromulus (szumiela_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 12:31:31 MET DST

Jaką masz kartę graficzną. Ja mam rive128zx i mam to samo. gdy na próbę
wymieniłem kartę na inną ( a testowałem różne na agp i pci) problem zniknął.
Czyżby abit be6-II miał kłopoty z tą kartą? niektórzy twierdzą że to kwestia
zasilacza, ale u mnie jak pisałem pomogła wymiana grafiki.

Użytkownik Slawomir Biela <hal3500_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8chg9j$f9k$1_at_druid.ceti.com.pl...