Re: migotanie monitora

Autor: Jaroslaw Musiala (jaroslaw.musiala_at_planconsult.com.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 12:36:24 MET DST

Mi sie wydaje ze monitor. Ja mam Philipsa 17 MP
i w rozdzielczosci 800x600 odswiezanie mam 120 Hz
Powinienes za pomoca jakiegos programiku np. PowerStrip ustawic maksymalne
odsiezanie jakie ci ten monitorek daje i przestanie ci migotac. Mozesz
jeszcze jesli masz taka opcje ustawic odsiezanko we wlasciwosciach karty
graficznej: Start - Ustawienia - Ekran - i tam poszukac

losiu