Re: stare dyski SCSI, czym zastapic - pomocy

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 11:25:17 MET DST

On Wed, 5 Apr 2000 zbych_at_ns.ppcor.org.pl wrote:
[...]
+Ja wymieniałem ostatnio sporo dysków SCSI 1 GB na 9GB SCSI UW2.
+Potrzebana była tylko przejściówka scsi-> scsi uw.

 Jasne. Tylko jak ktoś nie zwróci uwagi że kupuje dyski LVD
niezdolne do pracy na Narrow... Niniejszy mail jest TYLKO
ostrzeżeniam, że NIE KAŻDY dysk z interfejsem Wide będzie
chciał działać jak wyżej napisano !

 Czy ktoś z obecnych widział "w akcji" dyski LVD wyposażone
w przełącznik "NoWide" [no i włączone do Narrow"] (np. QUANTUM
Atlas) ?
 Niedawno było o tym - ale nikt nie potwierdził że działa !
(apeluję o uwagę: dyski LVD, nie "zwykłe" Wide ! Typowy LVD
 nie działa na Narrow - bo trudno o terminator "tylko górna
 połówka" !!).

+pozdrawiam
+
+benny