Odp: Seagate Barracuda - pytanie

Autor: Michał Gosztyła (M.g_at_No-damn-spam.com)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 00:39:01 MET DST

> Mam na oku dysk Seagate 328040A 7200/512 (28GB). Jak sie ma u niego:

Mam taki w domowym blaszaku - jest to miodny dysk :)

> - glosnosc pracy

trudno powiedzieć dokładnie bo jest cichszy od wiatraczka, powiedziałbym że
w takiej sytuacji nie ma to znaczenia...porównywalny z Fujitsu 6.4 który mam
w pracy...

> - grzanie sie

Troche sie grzeje ale nie jest gorący

> - no i ogolna wydajnosc i wrazenia

Ogólna wydajność - przebija wszystkie dyski na jakich miałem okazję
pracować- Fujitsu 6.4gb , IBM DPTA 18gb, IBM 6.4 gb, wdc 4.3gb.

> Jak wypada porownanie z IBMami DPTA (2MB bufora!)?

Dla mnie IBM nie siega Barakudzie do pięt - szczególnie jeżeli chodzi o
szybkość - nie trzeba nawet specjalnych benchmarków zapuszczać, widać
większą prędkość na oko.

Poza tym ten IBM DPTA 18gb padł mi po 4 miesiącach a w serwisie dowiedziałem
się, że dużo IBM'ów generalnie wraca. Z obydwu dysków IBM jakie miałem byłem
niezadowolony, obydwa były wolne i chodziły jak traktor, nigdy wiecej ibm.

Z innych dysków polecałbym ci też fujitsu. Quantumów nie znam, co do
caviarów nie mam zdania.

Pozdrawiam,
Michał