Re: Via apollo 133 pro cała prawda

Autor: ElFi (elfi_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 00:24:32 MET DST

Użytkownik Vindex <vindex_at_post.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> Nie ma w tym nic dziwnego jesli to jest ostatni build Sandry 99 i
> pierwszy Sandry 2000. Ale na samej Sandrze 99 mialem ze 4 zmiany
> wynikow ...

Moze zakoncze spór. Mam na dysku trzy wersje Sandry 99 i jedna 2000. Mam je
dlatego, ze kazda daje inne wyniki predkosci pamieci a nawet najstarsza
dawala mniej (duzo) na CPU benchmark. Ponadto, jezeli chcecie podawac wyniki
pamieci to przede wszystkim podawajcie jak macie ustawiona pamiec w czasie
pomiaru, chodzi o CAS - jest duza róznica w wynikach. Dla przykladu Sandra
99Pro (build 99.3.5.0):
-PIII600, szyna 133, CAS 333 - CPU 311 MB, FPU 270 MB (PIII450 BE6_2)
-PIII620, szyna 124, CAS 222 - CPU 368 MB, FPU 313 MB (PIII500E BE6_2)
Sprzet ten sam (poza prockiem), pamieci te same. Procesor nie ma tu duzego
wplywu bo robilem rózne pomiary (rózne szyny) na samym piii450 ale wyniki mi
uciekly poza tymi, które zamieszczam (mam screeny z Sandry - zbieram od
pewnego czasu). Co sie tyczy plyt na VIA wogóle - nie bede ukrywal: ten sam
procesor, te same pamieci, ta sama Sandra a predkosc Memory o 30-40% gorsza.
Dane dla chipsetu 693 i 694, nie wiem jak tam te A, Pro - bardziej znam po
oznaczeniach cyfrowych.

P.S. Sandra 2000 (2000.3.6.4) daje mi wyzsze wyniki memory niz wspomniana
99.
Pozdrawiam!
Marek Jasinski