Re: Uwaga TEAC x40 bylo CD TEAC

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 18:21:33 MET DST

>Ostatni kupi?em CD TEAC x40 i pod jednym wzgl?dem jestem zdegustowany,
>mianowicie przy ci?gni?ciu audio (winDAC) osi?ga pr?dko?? x 8 z drobnymi na
>zewn?trznych i x4 na wewn?trznych trakach. Poprzednio mia?em TEAC x32 wyniki
>odpowiednio x8 i x12.
>Najgorsze ?e do tego CD firma nie daje ?adnego wsparcia. Programy
>wspomagaj?ce i do uaktualniania firmware z nap?d?w starszych nie rozpoznaj?
>mojego nap?du (nowego firmware te? brak).
>Jeszcze walcz? ale najprawdopodobniej na pocz?tku przysz?ego tygodnia b?d?
>pisa? do firmy TEAC z pretensjami.
> [...]

Wieksza szybkosc CD nie oznacza wiekszej szybkosci sciagania audio.
Moze byc wlasnie wprost przeciwnie.
A ze oprogramowanie konfiguracyjne i do flashowania go nie wykrywa?
Normalka. Przeciez tego CD nie bylo jeszcze gdy pisano te programy. A
firmware'a nie ma bo pewnie ten ktory jest, jest dobry wg. Teac'a. Nie
martw sie. To porzadna firma. Jesli znajda jakiegos bug'a to wyjdzie
nowy firmware i program flashujacy.

Na 32x miales 8x, 12x ? To cos cieniutko bo ja mam 16x, 25x...