Uwaga TEAC x40 bylo CD TEAC

Autor: Dariusz Bartylak (db_at_scooter.com.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 17:44:58 MET DST

Użytkownik SA <poczta_at_zke.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:qGEG4.36697$a01.803289_at_news.tpnet.pl...
> Czy ktos wie, gdzie w okolicy Lublina mozna kupic naped (nie skazowy,
> najlepiej 32x lub więcej) tej firmy?
> Moze uczciwa wysylka?

Ostatni kupiłem CD TEAC x40 i pod jednym względem jestem zdegustowany,
mianowicie przy ciągnięciu audio (winDAC) osiąga prędkość x 8 z drobnymi na
zewnętrznych i x4 na wewnętrznych trakach. Poprzednio miałem TEAC x32 wyniki
odpowiednio x8 i x12.
Najgorsze że do tego CD firma nie daje żadnego wsparcia. Programy
wspomagające i do uaktualniania firmware z napędów starszych nie rozpoznają
mojego napędu (nowego firmware też brak).
Jeszcze walczę ale najprawdopodobniej na początku przyszłego tygodnia będę
pisać do firmy TEAC z pretensjami.
Jeżeli ktoś ma inne (lepsze) doświadczenia z tym napędem to proszę napisać,
nie będę suportowi TEACa zawracać głowy.

Darek Bartylak