Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: acc (acc_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 15:41:22 MET DST

>Wylaczone !!
>gupi nie jezdem :-)

:)

>Wszystko wylaczam MUTEem ...

napisales wczesniej ze sciszyles, nie ze wylaczyles!

>To jest cos innego... to jest tak samo jak dasz "DIGITAL OUTPUT ONLY"...
>wtedy slychac charakterystyczny *puk* i wylacza sie przetwornik +

>wzmacniacz.

jaki wzmacniacz? live nie ma przeciez wzmacniacza :)))

>Oczywiscie ze ma :-))))

to musisz miec albo bardzo czule ucho albo bardzo dobry zewnetrzny zestaw
audio!

>To jest jedyne zrodlo szumow, ktore to staraja sie zlikwidowac juz od
czasow
>Adliba :)

Tak, ale przynajmniej ja na livie tego nie slysze. Pewnie moje wentylatorki
z proca przegluszaja ten szum:)))

> Joustin

acc
acc_at_ii.uni.wroc.pl