Re: Czy to złom??

Autor: Jan Artysiewicz (yohan_at_a3.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 08:46:05 MET DST

Krzysztof Karcz napisał(a) w wiadomości:
<2huG4.35274$a01.767470_at_news.tpnet.pl>...
>Kto może mi pomóc ? Mam cd-rom Samsung SCR-3232 i od pewnego czasu is

Te CD-ki to byly prawdziwe zlomy, jak kiedys pracowalem w serwisie
to praktycznie co drugi sprzedany tego typu zlom wracal do producenta.
Mozesz probowac wyczyscic glowice (bezposrednio po rozkrenceniu, plytki
czyszczace sa do d...) albo podregulowac laser - potencjometr, jak mowisz
choc to chyba kondensator znajduje sie na glowicy (uwaznie sie prygladaj ma
ok 2mm srednicy)

Jakbym mogl cos doradzic to go oddaj na zlom i nie kupuj wiecej samsungow
(LG sa lepsze)

--
Pozdrowienia
Jan Artysiewicz