Czy to z³om??

Autor: Krzysztof Karcz (karczkm_at_go2.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 00:46:22 MET DST

Kto mo¿e mi pomóc ? Mam cd-rom Samsung SCR-3232 i od pewnego czasu is
death. Tzn. wk³adam p³ytê do napêdu i zaczyna siê obracaæ 5 razy w
prawo, 3 w lewo. Tak parê razy i to wszystko. Nie chce wystartowaæ.
Kupi³em p³ytê czyszcz±c± i to samo (my¶la³em, ¿e to g³owica). Szuka³em
potencjometra do podkrêcenia lasera (ponoæ taki jest?), ale go nie
znalaz³em. Mo¿e to silnik ale jak naciskam "reset" i go trochê
przytrzymam to nabiera prêdko¶ci, chodzi normalnie, ale jak puszczam to
siê normalnie resetuje i od nowa to samo. Na razie nie dajê do serwisu
bo zedr± ze mnie i niewiadomo czy zrobi±. Problem w tym, ¿e potrzebujê
zainstalowaæ Microsoft Office i mnie szlag trafia bo trzeba ludziom
napisaæ prace dyplomowe.
Aha, przed awari± jak zaczyna³ szaleæ to przyjmowa³ p³yty dopiero za
trzecim lub czwartym razem. Czy kto¶ mo¿e zna przyczynê i sposób na tê
z³o¶liwo¶æ przedmiotów martwych?. Proszê o piln± pomoc i z góry dziêkujê
za wszelkie porady.
I jeszcze jedno-laser dzia³a bo dioda mruga.

Pozdrawiam. Krzysztof.
               karczkm_at_go2.pl
                ICQ# 61769072
           http://republika.pl/karczkm