Odp: Jak zmienic 11 przerwanie?

Autor: Dariusz Bartylak (db_at_scooter.com.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 10:02:51 MET DST

Użytkownik Andrzej J. Turowicz <at_at_buchalter.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:XvfG4.31890$a01.685951_at_news.tpnet.pl...
> 1. Przerwania PCI ustawia się w BIOS płyty a nie w Windows
> 2. Window 98 SE jezeli masz takie umie podzielić jedno przerwanie na kilka
> urzadzeń
1. Już bardzo dawno nie spotkałem BIOSu z możliwością przypisywania IRQ do
konkretnego slotu PCI, co najwyżej wybór ISA/PCI
2. Nie zawsze - niektóre urządzenia nie chcą się dzielić zasobami (np.
grafika z 3d).

Można (czasami skutkuje) zamieniać rozkład kart po slotach lub użyć programu
grzebiącego w BIOSie np. TweakBIOS (UWAGA komputer po zabiegach tymi
programami może nie wstać więcej). Jeżeli brakuje przerwań wyłączyć (w BIOS)
zbędne COMy, przypisanie IRQ do USB.
Mogliby w końcu założyć trzeci kontroler przerwań.

-=db=-