Odp: wypalanie cd-ekow

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 03:56:40 MET DST

Użytkownik Beerman wrote:

> No i owszem. Ustawa autorska z roku 1994 z pozniejszymi zmianami
> zezwala (uprawnia) do sporzadzenia kopii zapasowej utworu
> audio-wizualnego w dowolnej formie (plyt audio nawet jako mp3, filmow
> dvd jako np. mpeg) i, o ile licencja nie precyzuje, w dowolnej ilosci
> na wlasny uzytek. Tego prawa NIE MOZE zniesc ZADNA umowa licencyjna. A
> skoro producent zabezpiecza nosnik fizycznie, uniemozliwiajac
> normalnie skopiowanie, to crack jest jak najbardziej legalny i sluzy
> EGZEKUCJI prawa , ktore nabywa klient kupujac ORYGINALNY program.
> Amen

> [...]

Dobrze, dobrze wszystko w porzadku, ale kazdy posiadacz nagrywarki korzysta
z niej do robienia backup-ow :))))))) Wszyscy robia dziesiatki kopii
bezpieczenstwa :))))) To jest tak samo komiczne jak ze starymi grami i mp3 -
po 24 godzinach nalezy skasowac :)))))))))))))))))))))))
Prawde mowiac nie znam nikogo z najblizszego otoczenia kto by zrobil backup
na wlasny uzytek,juz co najwyzej na plyty - matki :)))))))))))