Re: BeOS i klawiatura

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_spam.sucks.inet.com.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 00:17:55 MET DST

W dniu Mon, 3 Apr 2000 20:40:38 +0200, "Marcin Dziadkowiak"
<marcind_at_credit.ae.wroc.pl> napisał(a):

>Uwazam jednak, ze to olewanie uzytkownikow i autorzy systemu sa smieszni,
>jesli robia taki numer.

Autorzy dają swój system za darmo. Piszą na swoich stronach wiele,
na prawdę wiele razy: PRZED ŚCIĄGNIĘCIEM SPRAWDŹ CZY TWÓJ SPRZĘT
JEST OBSŁUGIWANY. Dla mnie nie jest to olewanie użytkowników,
a wręcz przeciwnie - traktowanie ich poważnie.

Microsoft na swoich stronach nie pisze, że przy używaniu
Windows prędzej czy później można zobaczyć niebieski ekran.
I jeszcze każe płacić za swoje produkty ciężkie pieniądze ;-)

>NIGDY nie podejrzewalbym, ze jakis system nie potrafi prawidlowo obsluzyc
>klawiatury.

Nie klawiatury. Chipsetu. Windows NT czy Solaris też są wybredne
(chociaż mniej) w obsłudze sprzętu.

pzdrfk,

Marcin

--