Odp: BeOS i klawiatura

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 20:40:38 MET DST

Użytkownik Marcin Pasternak <m_past_at_spam.sucks.inet.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:l6pces0kjm70llbpnbb040ou09ckqq5ndh_at_4ax.com...

> [...]
>
> Przed ściąganiem trzeba po prostu zajrzeć na http://www.be.com
> i sprawdzić, czy chipset posiadanej płyty głównej jest
> obsługiwany. Czy to aż takie trudne? AFAIK wszystkie intelowskie
> są obsługiwane, gorzej z VIA.

BeOS zainstalowalem z ciekawosci, jesli nie obsluguje mojego chipsetu to
trudno.
Uwazam jednak, ze to olewanie uzytkownikow i autorzy systemu sa smieszni,
jesli robia taki numer.
NIGDY nie podejrzewalbym, ze jakis system nie potrafi prawidlowo obsluzyc
klawiatury.

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Hossa-Procapital