Problem z PIXELVIEW-ciag dalszy

Autor: Leslaw Mika (mikal_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 13:55:14 MET DST

Niedawno napisalem na te grupe o problemie z karta PIXELVIEW PLAYTV PRO i
dostalem kilka odpowiedzi. Niestety wszystkie sprawdzilem i dalej nie
dziala. Pocieszajace jest to , ze zmienil objawy. poprzednio wieszal sie
system gdy uruchamialem program do ogladania TV (radio i pilot dziala
normalnie). Zmienilem stery do karty graficznej (riva tnt-uzylem z
Windowsa (mam 98SE), uzylem detonatorow) i nic. Podanego przez
jednego z grupowiczow wpisu do rejestru
odnosnie OVERLAY nie mam (nie wiem dlaczego). Problemu z IRQ nie ma,
podmienilem stery do karty TV na nowsze (z tvmania.pl) i to pomoglo bo
program sie nie zawiesza. Coz z tego jesli nie potrafi znalezc zadnej
stacji. Objawy sa teraz takie:
gdy daje mu SCAN zeby wyszukal stacje to pozaznacza jakies programy i nic
wiecej. gdy uruchamiam program jescze raz to slysze przez chwilke glos z
telewizji i pozniej cisza. Obrazu w ogole nie ma. O co biega o juz trace
cierpiwosc..;)
Moj sprzet to:
celeron 333 (nie krecony)
64ram
riva TNT tv out (stb)
SB64V PCI
i inne niewazne dodatki.

Bylem na tvmania.pl, posciagalem wszystko co bylo mozliwe i niestety nie
pomoglo. BORGTV i Multidecoder twierdza ze nie ma karty na BT848/878, a
przeciez jest. JTV sie uruchamia ale nie znajduje zadnych progamow. (kabel
antenowy jest podpiety i nawet cinch do "composite in" z magnetowidu.)

Prosze o pomoc bo zrobie z tej karty niezidentyfikowany obiekt latajacy w
stanie polowicznego rozpadu..:)

Pozdrawiam
Lesiu.