Odp: Problem z PIXELVIEW-ciag dalszy

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 13:55:51 MET DST

Użytkownik Leslaw Mika <mikal_at_wizard.ae.krakow.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10004031342120.9289-100000_at_wizard.ae.krakow.pl...
> Niedawno napisalem na te grupe o problemie z karta PIXELVIEW PLAYTV PRO i
> dostalem kilka odpowiedzi. Niestety wszystkie sprawdzilem i dalej nie
> dziala. Pocieszajace jest to , ze zmienil objawy. poprzednio wieszal sie
> system gdy uruchamialem program do ogladania TV (radio i pilot dziala
> normalnie). Zmienilem stery do karty graficznej (riva tnt-uzylem z
> Windowsa (mam 98SE), uzylem detonatorow) i nic. Podanego przez
> jednego z grupowiczow wpisu do rejestru
> odnosnie OVERLAY nie mam (nie wiem dlaczego). Problemu z IRQ nie ma,
> [...]
ciach

Jesli masz rive tnt to sciagnij najstarsze sterowniki jakie znajdziesz.
Jesli masz dwojke, to chyba nie ma rozwiazania tego problemu.

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Hossa-Procapital
przy Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu