Re: Mam ponoc szybki komputer, a wolno mi chodzi :(

Autor: Gienek (student_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 09:59:19 MET DST

> to jest zly wynik? w sumie chyba jednak odpowiada on temu zestawieniu...
> Voodoo nie jest tak szybkie jak TNT2, Celeron to nie PIII a plyta na Via +
> Cel to fatalne zestawienie. mialem mobo na Via133 i wymienilem na BX
A to ciekawe...
Zapraszam do siebie-Ati Rage fury 32 Mb,Aopen AX63 pro-na Via apollo 133,128
ramu,cel 433 nie krecony i 3dmark:1267,a sandra memory benchmark ok 160
mb/s!!!
I co ty tu facet chrzanisz???
WK...wia mnie takie uogolnianie,ze bx dobry,a via zla!
Jak kupisz plyte marki clayton,albo plyte marki 'plyta' za 300 zlotych i
pamiec marki 'pamiec' do do k...nedzy trudno sie dziwic,ze masz beznadziejne
wyniki!!!