Duży dysk.

Autor: ZbyszekO (zbyszeko_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 08:38:22 MET DST

Pozdrawiam wszystkich.
Proszę o pomoc.
Kupiłem ostatnio dysk SEAGATE BARACUDA 13,6GB. Włożyłem go do komputera za
płytą główną ASSUS P-I-P55T2P4 z procesorem PENTIUM 166MHz. Płyta nie miała
nigdy robionego upgread bios-u. Niestety bios widzi dysk tylko jako 8GB.
Przed kupnem dysku pytałem się w serwisie i zapewniano mnie że nie powinno
być żadnego problemu - a jednak jest. POMOCY!!!
ZbyszekO

Oryginalny tak jak Ty - Mój Onet.pl [ http://moj.onet.pl ]
Szybka i inteligentna, zna zawiłości języka polskiego
[http://wyszukiwarka.onet.pl ]
Onet.pl [ http://www.onet.pl ] POLSKIE MEDIUM INTERNETOWE

Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/