Re: Klopot z Abitem, klawiatura i czyms jeszcze:((

Autor: Jaworski Robert (jawor_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 07:59:46 MET DST

czesc
mialem tez klopoty a abitem ale nie piszczal mi monitor :) tylko mialem zwis
kompa przy wejsciu do wina ....
mam karte agp wiec nie byla to wina grafiki ale prezczytaj dokladnie
instrukcje ,mialem ten problem i co? okazalo sie ze moja dzwiekowka byla w
slocie pci dzielacym przerwanie z innym .u mnie kontrolerem udma 66
......nie wiem pokombinuj z innymi slotami moze pomoze powodzenia..