Re: Abit BE6-II - spisek dystrybutorow?

Autor: PeterPan (peterpan_at_yoyo.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 22:13:43 MET DST

[...]

| Bo IMHO plyta jest bardzo fajna, ale rzeczywiscie do HPT to mam wiele
| zastrzezen, mysle jednak ze za pol roku bedzie dzialac juz dobrze
| ;))).

[...]

Mozesz napisac co to jest HPT? Nie jestem ekspertem w sprawach sprzetu a
chcialbym to wiedziec. Wlasnie stoje przed problemem wyboru plyty glownej:
ABIT czy ASUS. Teraz zastanawiam sie jeszcze nad GIGABITem poniewaz zdania
na temat wczesniej wymienionych sa bardzo podzielone i raczej negatywne.

Pozdrawiam
PeterPan