Re: Abit BE6-II - spisek dystrybutorow?

Autor: Dentarg (dentarg666_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 01:52:17 MET DST

On Sat, 01 Apr 2000 14:13:04 GMT, "Wonderwall" <renetag_at_poczta.wp.pl>
wrote:

>przegladajac liste zauwazylem stos zazalen na te plyte. Tak sie sklada ze
>sam takowa posiadam, najnowsze stery biosy itd. Plyta elektrycznie
>niewydolna, zupelnie niekompatybilna (takie sa fakty) z Win98. System,
>rzadko kiedy sie wlacza, czesto sie nie zamyka (mimo patchu na 98SE). Bardzo
>czesto zwisa poniewaz PnP wariuje... z 5 slotow PCI tylko jeden (Slot 4)
>nadaje sie do uzycia, reszta ma ukryte konflikty z highpointem (udma66).
>Nawet jak dziala, to i tak nie tak jak trzeba... a PCI Steering to chyba
>mit, chyba ze ktos ma czesci komputerowe wyprodukowane w ostatnich 6
> [...]
Czy to zart pryma aprilisowy ?
Bo IMHO plyta jest bardzo fajna, ale rzeczywiscie do HPT to mam wiele
zastrzezen, mysle jednak ze za pol roku bedzie dzialac juz dobrze
;))).
U mnie zajete 4 sloty PCI, ISA i AGP i plyta pomyka ladnie, zasilacz
tylko 230 W, bez problemow, choc na BP6 z 2 prockami mial juz
problemy.
Ale sa lepsze plyty niz BE6-2 ... np BF6 ;))), bo nie ma HPT.

A te magistrale co 1Mhz ... dla mnie miodzio ...

pzdr,
Dentarg

--
UIN: 15071179