Re: Jak ustawic 115000 na modemie?

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 21:44:53 MET DST

Olej wrote:

> Czesc.
> Kupilem dzis modem Pentagram Omen (motorola 56k) i ma m maly problem. W
> ustawieniach modemu jes okn: maksymalna predosc. Oczywiscie ustawiam 115000
> ale okienko lacz tylko z taka predkoscia mam szare i nie moge tego
> zaznaczyc. Efekt jest taki ze laczy mi sie z predkoscia 33600 albo 40000
> albo cos w tym stylu. Co z tym zrobic? Jak mu ustalic minimalna predkosc
> jakiej ma wymagac od polaczenia?

To okno służy tylko do ustawiania prędkości połączenia modem-komp,
chyba że "zaptaszkujesz" "łącz tylko z tą prędkością" ale daje
się to zrobić dla analogowego modemu tylko do 55600bps.
A pole jest szare, bo okienka nie rozpoznały czy Twój modem obsługuje
odpowiednią komendę czy nie.

--
Łukasz Bromirski                                L.Bromirski_at_gazeta.pl
Dział Telekomunikacji, Agora S.A.