Re: P y t a n i e: jak polaczyc; 2 HD i CD... dziwne objawy

Autor: dyabel (dyabel_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 20:07:54 MET DST

to moze byc objaw poczatkow niewydolnosci zasilacza,przy tak gestej
konfiguracji nie wszystkie obudowy "noname" udzwigna takie pobor pradu:cos
podobnego dzieje sie z Ge Force w zapchanych kompach na AT,ja od zawsze
kupuje obudowy big tower,wlasnie ze wzgledu na mocniejsze zasilacze,no i
lepsza wentylacja...

Wiktor Dzierzecki - YanosiC <dzierzecki_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Użytkownik == Leszek == <lkucz_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:QnpF4.24036$a01.512234_at_news.tpnet.pl...